Menu

Szybki Kontakt

Auto11.pl ul. Długa 23d
72-006 Szczecin - Mierzyn
tel. kom. 530 198 682
tel. stac. 91 431 83 77
tel.kom.  668 746 798
email: poczta@auto11.pl

Wysyłka

Za pobraniem (płatność przy odbiorze):

Paczka do 3 kg - 23 zł
Paczka 3 - 10  kg  - 26 zł
Paczka 10 - 30  kg  - 34 zł
Paczka 30- 50  kg  - 59 zł
Powyżej 50 kg  - 1.25 zł/kg

Wpłata na konto:

Paczka do 3 kg - 19 zł
Paczka 3 - 10  kg  - 23 zł
Paczka 10 - 30  kg  - 29 zł
Paczka 30- 50  kg  - 49 zł
Powyżej 50 kg  - 1.00 zł/kg

Protokół zwrotu towaru

Podstawą do zwrotu towaru jest wypełnienie i odesłanie na adres firmy Auto11 Protokołu zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 



 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: poczta@auto11.pl lub telefonicznie: 530 198 682
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: poczta@auto11.pl lub telefonicznie: 530 198 682
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Długa 23d 87 307 00 03, 72-006 Mierzyn, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

NIE, nie jesteśmy płatnikami podatku VAT, przy zakupie w naszym sklepie otrzymujecie Państwo rachunek

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 530 198 682.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 530 198 682.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 530 198 682.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Części Giżycko - części samochodowei Olsztyn - auto szrot Giżycko

Auto11.pl w Giżycku oferuje do sprzedaży używane części samochodowe nowe i używane w przystępnych cenach. Gwarantujemy fachowe doradztwo przy zakupie części samochodowych  i pomoc doświadczonych mechaników oraz szybką i profesjonalną obsługę. Nasza oferta skierowana jest dla tych klientów, którzy cenią swój czas i pieniądze.

Mamy w ofercie części samochodowe nowe i części używane do takich marek jak Audi, Skoda i Seat. Wykonujemy też naprawy takich marek jak BMW CITROEN FORD FIAT MERCEDES OPEL PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN SUZUKI TOYOTA NISSAN HONDA MITSUBISHI i inne . Oferujemy Państwu oryginalne części zamienne oraz ich zamienniki do samochodów osobowych renomowanych producentów z całego świata. Nasza oferta jest atrakcyjna cenowo. W naszym szrocie w Giżycku znajdą Państwo szeroką ofertę części używanych do BMW CITROEN FORD FIAT MERCEDES OPEL PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN SUZUKI TOYOTA NISSAN HONDA MITSUBISHI i części używane do innych marek samochodów.

Nasza oferta Auto części Giżycko. obejmuje sprzedaż części samochodowych w Giżycku nowych i używanych do wszystkich marek samochodów, Auto11.pl stara się szybko i profesjonalnie podchodzić do każdego klienta, ponieważ wiemy jak ważny jest dla Państwa czas. Posiadamy produkty najwyższej jakości. Wszystkie oferowane przez nas części samochodowe mazury do BMW CITROEN FORD FIAT MERCEDES OPEL PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN SUZUKI TOYOTA NISSAN HONDA MITSUBISHI i inne posiadają gwarancję.

Ważna informacja

Części samochodowe używane sprzedawane u nas, pochodzą z rozbiórek samochodów wykonywanych w specjalistycznych firmach z którymi współpracujemy, z wyłączeniem części wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U. Nr 201, poz. 1666).

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Oprogramowanie Click Shop zapisuje informacje w plikach cookies dotyczących obszarów: informacje na temat sesji, ostatnio oglądane produkty, oddanie głosu w ankiecie.

{nocache:dbc39d0f5d2ad76e023ecaae55951cb9#0}
Click Shop | Hosting home.pl