Menu

Szybki Kontakt

Auto11.pl ul. Długa 23d
72-006 Szczecin - Mierzyn
tel. kom. 530 198 682
tel. stac. 91 431 83 77
tel.kom.  668 746 798
email: poczta@auto11.pl

Wysyłka

Za pobraniem (płatność przy odbiorze):

Paczka do 3 kg - 23 zł
Paczka 3 - 10  kg  - 26 zł
Paczka 10 - 30  kg  - 34 zł
Paczka 30- 50  kg  - 59 zł
Powyżej 50 kg  - 1.25 zł/kg

Wpłata na konto:

Paczka do 3 kg - 19 zł
Paczka 3 - 10  kg  - 23 zł
Paczka 10 - 30  kg  - 29 zł
Paczka 30- 50  kg  - 49 zł
Powyżej 50 kg  - 1.00 zł/kg

Protokół zwrotu towaru

Podstawą do zwrotu towaru jest wypełnienie i odesłanie na adres firmy Auto11 Protokołu zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi.

Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

 

§1

Postanowienia ogólne

 

1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Właścicielem Sklepu jest: . z siedzibą w , , NIP: , tel , adres email: .

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

 

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

b) emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

 

§3

Płatności

 

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

§4

Wysyłka towaru

 

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

 

§5

Reklamacje

 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:

a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od  umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),

b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,

c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

f) dostarczania prasy,

g) usług w zakresie gier hazardowych.

   

§7 

Ochrona prywatności

 

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

 

§8

Własność intelektualna

 

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

 

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

Części Giżycko - części samochodowei Olsztyn - auto szrot Giżycko

Auto11.pl w Giżycku oferuje do sprzedaży używane części samochodowe nowe i używane w przystępnych cenach. Gwarantujemy fachowe doradztwo przy zakupie części samochodowych  i pomoc doświadczonych mechaników oraz szybką i profesjonalną obsługę. Nasza oferta skierowana jest dla tych klientów, którzy cenią swój czas i pieniądze.

Mamy w ofercie części samochodowe nowe i części używane do takich marek jak Audi, Skoda i Seat. Wykonujemy też naprawy takich marek jak BMW CITROEN FORD FIAT MERCEDES OPEL PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN SUZUKI TOYOTA NISSAN HONDA MITSUBISHI i inne . Oferujemy Państwu oryginalne części zamienne oraz ich zamienniki do samochodów osobowych renomowanych producentów z całego świata. Nasza oferta jest atrakcyjna cenowo. W naszym szrocie w Giżycku znajdą Państwo szeroką ofertę części używanych do BMW CITROEN FORD FIAT MERCEDES OPEL PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN SUZUKI TOYOTA NISSAN HONDA MITSUBISHI i części używane do innych marek samochodów.

Nasza oferta Auto części Giżycko. obejmuje sprzedaż części samochodowych w Giżycku nowych i używanych do wszystkich marek samochodów, Auto11.pl stara się szybko i profesjonalnie podchodzić do każdego klienta, ponieważ wiemy jak ważny jest dla Państwa czas. Posiadamy produkty najwyższej jakości. Wszystkie oferowane przez nas części samochodowe mazury do BMW CITROEN FORD FIAT MERCEDES OPEL PEUGEOT SEAT SKODA VOLKSWAGEN SUZUKI TOYOTA NISSAN HONDA MITSUBISHI i inne posiadają gwarancję.

Ważna informacja

Części samochodowe używane sprzedawane u nas, pochodzą z rozbiórek samochodów wykonywanych w specjalistycznych firmach z którymi współpracujemy, z wyłączeniem części wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U. Nr 201, poz. 1666).

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Oprogramowanie Click Shop zapisuje informacje w plikach cookies dotyczących obszarów: informacje na temat sesji, ostatnio oglądane produkty, oddanie głosu w ankiecie.

{nocache:dbc39d0f5d2ad76e023ecaae55951cb9#0}
Sklep internetowy od home.pl