Menu
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Części używane sprzedawane w naszym sklepie mają 3 dniową gwarancję rozruchową. Na silniki i skrzynie biegów obowiązuje gwarancja 2 miesiące.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Warunki gwarancji na skrzynie biegów i silniki

  1. GWARANCJA obejmuje tylko zwrot pieniędzy za przedmiot nie obejmuje kosztu montażu i transportu.
  2. Firma Auto11.pl Udziela gwarancji na używane silniki i skrzynie biegów 2 miesiące gwarancji od daty zakupu.
  3. Stan techniczny silników i skrzyń biegów wynika z ich dotychczasowej eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia.
  4. Gwarant zapewnia zamianę silnika lub skrzyni biegów w przypadku uznania reklamacji przez Gwaranta.
  5. Gwarancja obejmuje układ korbowo-tłokowy i głowicę,gwarancja nie obejmuje wszelkich uszczelnień wodno-olejowych, drobnego sprzętu ora wszelkich regulacji.
  6. gwarant zobowiązuje się zamienić wadliwy silnik lub skrzynię biegów w terminie 5 dni od daty zgłoszenia usterki.
  7. W przypadku braku części na za miane Gwarant zwraca Nabywcy kwotę zakupu.
  8. Nabywca traci uprawnienia wynikające z gwarancji w przypadku
  9. Uszkodzenia plomb gwarancyjnych,
  10. Nieprawidłowego zamontowania silnika lub skrzyni biegów
  11. Zastosowania olejów (jeżeli chodzi o stan i ilość niezgodnie z zaleceniami producenta)
  12. Niewymienienia na nowe uszczelniaczy półosi w przypadku skrzyni biegów . Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Nabywcy do domagania się zwrotu utraconych zysków ,lub poniesionych kosztów montażu silnika lub skrzyni biegów w przypadku gwarancyjnej konieczności wymiany po stwierdzeniu ,usterki.
  13. Nabywca nie nie może przed uruchomieniem silnika wymienić zaplombowanego przez firmę Auto11.pl paska rozrządu. Po uruchomieniu i sprawdzeniu silnika nabywca zobowiązany jest powiadomić firmę Auto11.pl o dokonanej czynności a następnie musi pod rygorem utraty gwarancji wymienić pasek rozrządu na nowy. W przypadku uszkodzenia silnika powstałego przy wymianie paska rozrządu nabywca traci gwarancję. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Nabywcy do domagania się zwrotu utraconych zysków lub poniesionych kosztów montażu silnika lub skrzyni biegów w przypadku gwarancyjnej konieczności wymiany po stwierdzeniu usterki.
  14. Przesyłane do nas zwroty przyjmujemy wyłącznie bez pobrania , a po rozpatrzeniu reklamacji przekażemy należną kwotę.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 530 198 682.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  6. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
  7. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
  8. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  9. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: poczta@auto11.pl lub telefonicznie: 530 198 682. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Ważna informacja !

Części samochodowe używane sprzedawane u nas, pochodzą z rozbiórek samochodów wykonywanych w specjalistycznych firmach z którymi współpracujemy, z wyłączeniem części wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005 r. w sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz. U. Nr 201, poz. 1666).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Copyright 2012 © www.Auto11.pl     Stworzone przez Fabryka Stron     Wygląd M. Drogosz

Sklep internetowy od home.pl